Λίγα λόγια για το Ιστολόγιο...

Ο τίτλος του ιστολογίου ήταν αρχικά" ιστοημερολόγιο", όμως για καθαρά πρακτικούς λόγους (για να το βρίσκουν εύκολα οι μαθητές ) άλλαξε σε Ιστολόγιο της Ελένης Ζάχου.
Πιστεύω στην ελεύθερη διακίνηση του εκπαιδευτικού υλικού και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά το δοκούν ό,τι υλικό θέλετε.
1. Στη δεξιά μπάρα βρίσκονται : υλικό για μαθήματα,φιλικά ιστολόγια κ. α

2. Στο κέντρο εμφανίζεται η καθημερινή ροή των αναρτήσεων ( με διάφορα θέματα)

3. Στην αριστερή μπάρα εμφανίζονται εργασίες -συμμετοχές μου σε εκδηλώσεις και προγράμματα

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Νέ σελίδα Θρησκευτικα Β΄Γυμνασίου ΝΠΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! καινούρια σελίδα με τα νέα προγράμματα σπουδών
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! καινούρια σελίδα με Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή (δεξιά)

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 13. Η ΖΩΗ ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ

                                         ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ

Α. ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Β. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΛΙΚΟ- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ


Α. ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

13. η ζωη οργανωνεται με βαση το νομο του μωυση from Ελενη Ζαχου

Β. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΥΛΙΚΟ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ας δούμε την εισαγωγική παρουσίαση του μαθήματος
 Αντιστοιχίστε τις διατάξεις του Μωσαϊκού Νόμου με τις εικόνες
 Το καθιερωμένο επαναληπτικό κουίζ
 Κάντε κλικ στους κύκλους και ακούστε τη λέξη "Νόμος" σε διάφορες γλώσσες
 Αλήθεια , ξέρετε τι ισχύει με τη θανατική ποιονή στις μέρες μας;
 Δείτε στον διαδραστικό χάρτη που ακολουθεί την εγκατάσταση των δώδεκα φυλών των Ισραηλιτών


Προσπαθώ να καταλάβω περισσότερο
  1. Στις μέρες μας πολλοί αγνοούν το σύνολο του Μωσαϊκού Νόμου. Γνωρίζουν όμως τη διάταξη «?φθαλμόν αντί ?φθαλμο? καί ?δόντα ?ντί ?δόντος» και τη χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να αποδείξουν τη σκληρότητα αυτού του Νόμου. Ας σκεφτούμε: Μιλάμε για 3000 χρόνια πριν, όταν η βία και η σκληρότητα ήταν φυσική κατάσταση. Ας προσέξουμε τη διάταξη: Δεν προτρέπει τον άνθρωπο να εκδικηθεί, αλλά να περιορίσει την εκδικητικότητά του βάζοντας ένα φραγμό. Το νόημα της διάταξης είναι: Αν κάποιος σου έκανε κακό και συ νομίζεις ότι πρέπει να του το ανταποδώσεις, η τιμωρία του να μην είναι μεγαλύτερη από το κακό που έκανε. Να περιοριστείς, δηλαδή, στο ίδιο κακό και όχι να κάνεις μεγαλύτερο. Ύστερα απ' αυτές τις διευκρινίσεις και τα όσα μάθατε στο μάθημα τι θα είχατε να πείτε σ' ένα σύγχρονο άνθρωπο που θεωρεί το Μωσαϊκό Νόμο ως ένα σκληρό νόμο;